Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Nathalie - 7 maj 2013 21:06

Idag vaknade jag av förkylningen från helvetet. Ont i halsen, snuva, hosta och feber. Jag sjukanmälde mig från jobbet och satte mig i soffan och drack te med honung. Efter min fjärde kopp var jag urless på både honung, te och soffasittande. Och dessutom kissnödig. Solen strålade in genom fönstret och jag tänkte att jag lika gärna kunde vara sjuk utomhus. Jag tog på mig bikini och lade mig på en filt på gräsmattan. Sen somnade jag. Fyra timmar senare vaknade jag, röd som en övermogen tomat. Men hellre det än vit tänkte jag, och solade vidare tills klockan blev fem. Jättebra för min feber. Nu svider det lite här och där, men jag har åtminstone tan lines vilket måste ses som ett stort plus. Jag ligger i framkant i årets upplaga av the-ultimate-tan-competition. 

Ovido - Quiz & Flashcards