Alla inlägg under januari 2010

Av Nathalie - 29 januari 2010 23:26

Det var länge sen jag uppdaterade min blogg. Jag har förändrats. Någonting är annorlunda. Behovet av att skriva ner mina frustrationer, mina tankar och mina egotrippade dilemman har sakta tonats ner. Jag har till och med funderat på att lägga ner mitt skrivande. Men så idag när jag skulle klicka på delete-knappen och radera det här halvårets dokumentation fick jag en släng av panik-ångest och bestämde mig snabbt för att ha kvar sidan. Jag fick till och med lust att inleda mitt blogginlägg med att såga den förfärligt meningslösa, tråkiga, pestboken "grupp-psykologi" som vi läser i skolan, men jag ska försöka att lägga det år sidan (åhhhh den är så boooring jag döööör!!!!!).


Ps. Jag kan meddela att mitt stundande giftemål med Rabih "the sexguru", daterat till den 14 februari 2010, har blivit inställt på grund av hans osmakliga viktuppgång. Dessutom skulle han utan tvekan skrämma iväg alla gäster med sin paso doble. Träsmak. Usch.


På återseende

Av Nathalie - 5 januari 2010 20:58

Long time no see. Jag har haft jullov. Ingen skola, ingen gympa, inget bloggande och ingen facebook. Jag har mest sovit, ätit (way way way too much) och läst HP (sjukt spännande just nu, har påbörjat fjärde och bästa boken, give me some Ronald Weasly please, hurry, hurry).


Fitness-skalan: blinkande, tjutande röd lampa, warning, warning, you will die in 3 seconds (because you are so fat).   3......2......1   kaaabooooom!!


Nyårshelgen tillbringade jag nere i Helsningborg tillsammans med Alex och Jonas. Det var toppen. Och det var extra roligt när Jonas fick pottfrisyr. Hahahahahaha. Det var nog det bästa på hela helgen tror jag. På hela jullovet till och med. Hemresan var grotesk. Det började med att jag tappade biljetterna (ingen är förvånad) och sen fick vi sitta i en kiss-buss i över 6 timmar. Jonas var grinig, jag var grinig, det var kallt och trångt och luktade illa och usch!


Världens bästa Annika ska flytta till Luleå och jag är ledsen ledsen ledsen   

Skapa flashcards