Alla inlägg under februari 2012

Av Nathalie - 25 februari 2012 23:10

Ungefär en gång varje halvår kommer jag på det! Det händer allt som oftast under tråkiga fredags - eller lördagskvällar då alla andra är ute på någon cool klubb eller spelar spel och dricker vin med sina vänner. Det händer när jag har jag redan uppdaterat facebook 18 gånger (inte en enda ny statusuppdatering!), dansat crazy-crazy dans till alla låtar på radion, öppnat kylskåpet för att hitta någonting smaskigt för att sedan inse att det är tomt, kollat igenom alla fotoalbum och bläddrat igenom alla tv-kanaler på tv. Då, och först då, kommer jag på det. Jag måste uppdatera min fantastiskt framgångsrika blogg! Vilken briljant idé, tänker jag, och nu sitter jag alltså här och komponerar ihop min bloggtext samtidigt som jag dricker vin som ger mig utslag (ja det har vistat sig att jag är allergisk) och lyssnar på Avril Lavigne. Jag bara älskar mitt liv. Ja, det var nog allt för den här gången. Tjohej!



Ovido - Quiz & Flashcards