Alla inlägg under mars 2013

Av Nathalie - 3 mars 2013 22:16

Saker som stör mig den här veckan:

 

- Personer som säger "god natt sov gott". "God natt" betyder väl ändå samma sak som "sov gott". Det är som att säga "god natt god natt" eller "sov gott sov gott". Vem gör det? Idiot!

 

- Dryga, egotrippade, jag-har-aldrig-fel-personer. Det vill säga alla killar som fortfarande är singlar. Jag förstår varför.

 

- Personer som säger "jag ringer senare" som på riktigt tror att det betyder samma sak som "jag ringer imorgon". Idiot! Det betyder "jag ringer om max 5 minuter". Annars säger man "jag ringer imorgon" vilket i sin tur inte betyder att "jag ringer imorgon en-minut-innan-tolv-på-natten". 

 

- Mat som går ut före sitt bäst-före-datum. Varför.händer.det.alltid.mig Trött jag blir!

 

- Alla som åker Vasaloppet när jag ligger hemma och sover. Sluta ha så mycket enrgi för fan!

 

Skapa flashcards