Alla inlägg den 3 september 2009

Av Nathalie - 3 september 2009 22:36


Jaha, nu var det dags för mig att ta mig i kragen och börja leva igen. Jag går i skolan. Nej det var felformulerat. Jag haltar runt i skolan (ja, det är ett evigt kryckhoppande). Jag gör allt jag kan för att samla ihop högskolepoäng, men det är tufft att studera på gymnastik - och idrottshögskolan när man är handikappad. Invalid. Invalid. Invalid. MEN (!) jag ska klara det här sugsug-året. Trots invaliditet och hjärtkross. Ja, jag är fortfarande heartbroken, även om det känns lite lättare nu. Lite lättare.

Idag flyttade jag tillbaka till min lägenhet efter att ha bott hos mamma och pappa i två veckor. Jag är hemma. Jag älskar hemma. Jag kommer att anordna regelbundna filmkvällar. Allt för att få vara hemma i min älskade lägenhet. Jag skulle kunna stänga in mig här i flera veckor. Ja, om någon stoppade in mat genom post-luckan i dörren. HEMMA! Home sweet home.



Ovido - Quiz & Flashcards