Alla inlägg den 27 april 2013

Av Nathalie - 27 april 2013 18:47

Idag har jag funderat över mina happiest-girl-in-the-world-moments, vilket har gjort mig pepp pepp pepp på livet. Hur grymt vore det inte att resa runt jorden för att se världens sju (nya) underverk. Det skulle innebära att jag höjde min kulturpoäng till en miljon och jag skulle definitivt öka mina chanser att vinna i TP. Jag skulle dessutom få besöka Mexico (Chichén Itzá), Italien (Colosseum), Brasilien (Cristo Redentor), Kina (Kinesiska muren), Peru (Machu Picchu), Jordanien (Petra) och Indien (Taj Mahal). Vem-vill-följa-med? Ännu en av mina fantastiska idéer som inte kommer att inträffa. Önskar att jag var lite mer spontan. Lite mer livsnjutare och lite mindre pedantiskt kontrollfreak. 

 

  

I was so happy.

 


Ovido - Quiz & Flashcards