Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Nathalie - 28 oktober 2012 18:57

I onsdags tog jag en liten trip till Danmark för att botoxa mig under armarna vilket innebär att jag kommer att vara totalt svettfri under armarna i 3 - 12 månader (helt gratis dessutom!). Jag tog flyget ner till Kastrup på morgonen och letade mig därefter fram i Köpenhamns stadstrafik (två tåg och en buss) till det slutliga målet: "Svedklinikken" (vilket fantastiskt glamoröst namn). Allt gick smidigt, den enda komplikationen jag stötte på var väl när jag råkade lämna Svedklinikkens visitkort till tågkonduktören istället för min (dyra) 24-timmars tågbiljett. Han skrattade lite medan jag grät inombords. Jag har nämligen konstaterat att danska biljettkontrollanter, till skillnad från svenska biljettkontrollanter, är unga, snygga OCH trevliga (nej usch vilken hemsk generalisering, förlåt alla svenska, unga, snygga och trevliga biljettkontrollanter). På flygplatsen träffade jag bästa Carro. Det visade sig att vi hade bokat samma flyg! C-R-A-Z-Y!





Ovido - Quiz & Flashcards