Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Nathalie - 15 oktober 2012 18:43

Igår, efter att jag knubbsälat mig upp från min favorit-vardagsrumsmatta med statusen "bakfull som fan", åkte jag till Kista för att inhandla födelsedagspresent. Problemet var bara, som alltid, att jag förutom present även hittade diverse FANTASTISKA saker som jag absolut kände att jag behövde själv. Jag köpte till exempel en Twist & Tango kappa i stil "pingvin" (frack) för bara 790 kr pga stört bra rea. Sen hittade jag förstås ett par snygga jeans och en urgullig mössa. Allt som allt blev det 2000 dyra kronor. Det var ungefär vad jag har jobbat ihop på SATS och barnvaktsjobb under hela månaden. Crap. #!?#%&"%# JAGSKULLEJUSPARATILLENSURFRESA


Idag har en opponering genomförts på den D-uppsats jag slitit med (ibland har jag velat rycka av mig håret i ren frustration) de senaste månaderna. Det gick finfint och jag firade med att träna lite extra (1 mil cykling, 7 km löpning OCH knä-rehab). Det är helt galet vad jag är nöjd! Nu öser regnet ner utanför fönstret och jag har riktigt höst-mys här i lägenheten. Musiken spelar på högsta volym (förlåt grannar, men har man köpt högtalare för en miljon måste de ju användas). Jag sitter på min favoritmatta och funderar över livets mening och omening. Hösten är inte så dum i alla fall. 




Ovido - Quiz & Flashcards