Alla inlägg den 17 november 2009

Av Nathalie - 17 november 2009 22:55

Idag svalde bankomaten mitt bankomatkort. Nej jag skojar inte. Jag överdriver inte ens. Bankomaten svalde mitt kort och vägrade spotta ut det, trots att jag tryckte på alla knappar som fanns. För andra människor var det inga problem. De stoppade in sina kort, skrev in sin kod, fick ut vald summa pengar och därefter kom kortet ut ur hålet snällt och fint. Men när bankomaten såg att jag kom skuttande bestämde den sig för att få ett damp-ryck. Jag fortsätter att ställa mig denna fråga: WHY? Jag blev tvungen att spärra mitt kort och beställa ett nytt, som kommer tidigast på fredag. Jaha. Pengalös till på fredag. Jag kan inte ens tröst-shoppa.


Jaha, nu kom jag på det!! För två inlägg sen skrev jag följande: "Jag måste sluta tröst-shoppa och det bums". Och nu har bankomaten tagit mitt kort. That's why. Bankomaten vill rädda mig från obotlig och okontrollerad impuls-shopping pga november-depression. Bra. Allting har en mening.

Ovido - Quiz & Flashcards