Alla inlägg den 7 november 2009

Av Nathalie - 7 november 2009 13:25

Jag är ett genialiskt geni!!! Lika bra att jag hoppar av GIH och börja jobba som dator-snille. Världen kommer gå under utan min talang. Idag har jag nämligen fått min andra dator att fungera. Så nu har jag två. Två bärbara datorer som står mitt emot varandra på köksbordet och som fungerar prima-ballerina båda två. Yeeeesss!!! Jag sitter nu vid min master-computer och hittar massor med gamla, härliga bilder.


Den här t ex. Den är tagen i Vemdalen när min gymnasieklass var på skidutbildning. Vi festade galet, hysteriskt, stört mycket och när vi skulle åka längdfärdsskidor dagen därpå var vi lite skakis i benen. Det såg ut ungefär såhär:


     


Jag är den som ligger i busken längst till vänster i bild. Det är bara två personer som fortfarande står på benen och det är våra två lärare Claes och Staffan. Som straff för vårt alkoholmissbruk blev alla föräldrar kallade till ett krismöte där det beslutades att vi aldrig mer skulle få göra en övernattningsresa. Why?

Ovido - Quiz & Flashcards