Alla inlägg den 22 december 2009

Av Nathalie - 22 december 2009 18:43

Mamma och pappa har hittat ett ställe där man kan ringa EXTRA BILLIGT hem till Sverige, till min stora glädje, tror dem. Men egentligen är det till min största sorg. Hur kul är det egentligen på en skala att få samtal från varma, gosiga Thailand, när allt man får höra om är underbara stränder, snorkling, god mat och solbränna. Själv sitter jag här i min snöiglo, blek som ett spöke, fryser fast i min stol och är helt lonely. Stop calling me!!! I don't like it.


De senaste dagarna har jag stängt in mig och sträckläst Harry Potter. Jag har bara pausat för att göra lite mer varm choklad, stoppa in ny ved i den öppna spisen och för att stappla mig från sängen till soffan. Det är jag och Harry den här julen. Vi är ungefär lika övergivna. Läste percis om hur familjen Dursleys totalt ignorerar Harrys födelsedag, och hur Harry gratulerar sig själv med en klapp på axeln. Ungefär så känner jag mig. Fast Harry har det bätte, för han har Ron. My favourite!! Jag skulle göra allt för att få konversera med Ron. 


Min önskelista:

Ronald Weasley



Ovido - Quiz & Flashcards