Alla inlägg den 10 december 2009

Av Nathalie - 10 december 2009 15:31

Att vara sjuk är bra tråkigt! Och att vara sjuk och bo ensam är ännu värre. Det finns ingen som frågar hur jag mår, som gör frukost på sängen med jordgubbs-te och mackor med paprika-hjärtan och som sätter på må-bra-filmer (Bridget Jones). Why? Jag avskyr det här. Jag ska hitta mysigaste pojkvännen till jul.


Följande krav har jag:

1. Lagom snygg

2. Trogen

3. Snäll

4. Gilla mig


Det är inte så lätt som det verkar. I själva verket är det helt omöjligt. Är han lagom snygg så är han inte snäll, och är han snäll så är han inte lagom snygg, och är han både lagom snygg och snäll så kan du ge dig tusan på att han är otrogen. Och är han inte otrogen så gillar han inte mig. Don't know what to do.






Ovido - Quiz & Flashcards