Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Nathalie - 20 augusti 2013 20:12

OBS VIKTIGT MEDDELANDE! Jag hatar prickar. Finnar, pormaskar, allergiutslag, eksem, vårtor, mygg - och loppbett. Det ger mig feberfrossa och dödslängtan. Igår hände det som inte får hända. Jag fick en finne mitt i pannan!!! Eftersom jag hade bestämt middagsdejt hade jag inget val, det var bara att krypa längst in i garderoben, leta fram en gammal basker och dra den långt över öronen. Jag matchade med rött läppstift och fransk dialekt och var noga med att inte lyfta blicken för högt. Lite försynt och gåtfullt men ändå sensuellt tänkte jag mig. Ingen kunde ana att det gömde sig en böld där under. Jag är så finurlig!


PS. Mina krukväxter har aldrig mått så bra som när jag började vattna dem med varannan vin. Trodde väl jag det, att mina växter behöver sin beskärda del.

Ovido - Quiz & Flashcards