Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av Nathalie - 8 augusti 2013 11:47

Idag jobbade jag min näst sista dag på Tallbohov. Det är med blandade känslor jag lämnar Jakobsberg och barnen på Söderhöjden. De har lärt mig så mycket om livet. Och om hur det är att vara barn idag (hemskt kan jag tala om, tack och lov att jag är tjugofem). Deras språk inspirerar mig och nu förtiden händer det att jag utbrister "SAAAAJK" eller "YOLO" vid tillfälle. För ett halvår sen visste jag inte ens vad det betydde. Usch vad jag kommer att sakna mina barn!


Jag fortsätter med kändistemat och fördriver tiden med att undersöka hur mina framtida barn skulle se ut om jag hookade med en kändis. Det är enkelt. Jag laddar upp mitt snyggaste ansiktsfoto och väljer matchning bland killarna i celebrity-listan. Sen behöver jag bara klicka på ”make babies” och vipps får jag fram porträttet av vår avkomma. Ha! Här är några exempel:



     

    Jag och Bloom           Jag och Beckham           Jag och Depp


Ovido - Quiz & Flashcards