Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Nathalie - 27 juli 2009 23:01


Idag känns det lite bättre. En shoppingrunda på 6 timmar, 4 km på löpbandet samt 25 minuters solning på solariet var medicinen. Inte en dubbeldos voltaren. Jag har köpt skor. Inte för att jag behöver det, utan för att Jonas inte tyckte om mina svarta pumps. Och ja, jag fattar att han inte gjorde slut på grund av ett par fåniga skor. Men ändå. Ett par nya skor. Tack, det käns bra. Förutom skorna gjorde jag några mindre inköp (en kofta, en jacka, två hårprodukter, underkläder, ett skärp, ett par solglasögon (ja inga dyra alltså, bara från H&M), en foundation, ett rouge, ett läppglans, ett par strumpbyxor med hålla in magen funktion, en flaska brun-utan-sol, en kjol, ett par mjukisbyxor, en nässesär, hårspännen, ett diadem, forma-ögonbrynen-mall). Det är en kvinnas rättighet att shoppa då hon lider av en svår depression.

Vad tycks?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards