Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Nathalie - 4 augusti 2011 22:52

Idag har jag, Sofia och Ellen åkt vatteskidor. Vi var lika bra som vilket proffs som helst och gjorde blandade konster (stå på ett ben, släppa en hand och vinka, kullerbytta till extra stort plask osv). Fantastiskt. Vilken uppvisning vi bjöd på. 


På kvällen var jag på Sats Hötorget och körde DanceAerobics. Det var så roligt att jag genast bestämde mig för att boka in en klass om dagen fram till att jag åker till Ängelholm (om 10 dagar). Nu ska det svettas! Jag har dessutom tagit fram min gamla rostiga cykel från förrådet och gett den en ny chans. Putseliputs och pumpelipump och vipps - som ny. Nu håller jag tummarna för att den ska bli använd. Gärna av mig och inte av närmsta cykeltjuv. Det är tur att man inte bor i Örebro - cykeltjuvarnas hemstad (according to Ellen).


Peace out (:

Ovido - Quiz & Flashcards