Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Nathalie - 23 juni 2010 16:59

Idag har jag samlat in otroliga mängder vuxenpoäng till mitt vuxenpoängs-konto. Det gick till så här:


1. Jag skurade golvet i lägenheten!!!! För första gången i mitt liv. 5 poäng

2. Jag ringde min husvärd och bad om ett nytt duschmunstycke, eftersom det jag har nu har gått sönder. Ja, trots att jag lider av husvärds-skräck. 2 poäng

3.  Jag tvättade köksluckorna med Ajax köksrengörning. 2 poäng

4. Jag rensade bort 3 ton kläder i stl 146 som jag har haft i min garderob sedan jag var 12. Och gjorde plats för nya fräscha. (YES!!! Shopping!!!) 1 poäng

5. Jag lekte med tanken att tvätta fönsterna, men ångrade mig genast när jag såg hur skitiga det var. 1 poäng för den goda tanken, minus 1 poäng för totalvägran, totalt 0 poäng. 


Allt som allt 10 poäng! Känner mig mycket nöjd med dagen som helhet. 

Ovido - Quiz & Flashcards