Direktlänk till inlägg 24 oktober 2009

Schnygga Brommakillar tävlar NM

Av Nathalie - 24 oktober 2009 14:45


Klockan är snart 15 och jag sitter i morgonrock och dricker morgon-te (jordgubb/vanilj). Lovely. Idag är mina planer att göra ingenting, nothing, nada, ne rien. Stackars, stackars Alex som sitter och skriver högskoleprovet. Härmed lovar jag mig själv, djupt och heligt, att aldrig skriva högskoleprovet. Amen.
-



















Schnygga Brommakillar tävlar NM!!



Och här är mitt veckohoroskop, ser lovande ut:
 
Lejonet (23/7 - 22/8)
 
Din attraktionsförmåga är särskilt hög denna vecka. Du behöver inte arbeta särskilt hårt för att få personer intresserade av dig. Var bara försiktig så att du inte sänder signaler till fel personer, att någon får upp ögonen för dig behöver ju inte bara vara positivt – det krävs ju också att du också är intresserad, annars blir det ju bara jobbigt.

 
 
Ingen bild

Anna (Davids tjej)

31 oktober 2009 23:48

Hej Natta!
Såg en länk till din blogg på fb och fastnade direkt! Jävligt bra gjort av Brommagrabbarna :)
Måste också säga att jag älskar också Rabih så honom får vi slåss om :P

Kram Anna!!

 
Ingen bild

Nattis

1 november 2009 01:03

Hej Anna :) Haha, Rabih. Mmmmh gorgeous!! Jaa de var grymma verkligen. Hur går det för dig med gympan? Har du slutat helt? Kram

 
Hej!

Hej!

2 november 2009 21:00

Det går inte så bra faktiskt :P Har inte gympat på snart ett år :( Jag slutade ju i slutet av december förra året pga. ryggen. Sen var man ju rätt sliten efter 12 år! Gick inte så bra för mig i slutet eftersom jag inte alltid kunde köra med ryggen sen blev jag rätt feg och gjorde inte så mkt på träningarna.

Har däremot tänkt att gå ner till hallen och köra lite med tjejerna men tyvärr är det bara 1 tjej kvar från mitt gamla sm lag. Sen är det bara yngre tjejer och juniorer som tränar. Två tjejer från sm laget har faktiskt gått över till Bromma! Men det kanske du redan vet? Johanna Stahlén och Jenny Engström! Dem små svikarna :P

Hur går det för dig med barnen? Är dem duktiga? :) Jag såg bilden på ditt knä från din röntgen, usch :/ Det var ingen liten skada de. Hur är det med knäet nu?? Ser ut som du har kryckor fortfarande.

Hoppas allt är bra annars :)
Kram

http://annak89.blogg.se / annakullberg.blog

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 29 juni 2020 22:51

Jag tillhör 30 + kategorin och identifierar mig som en trött, sliten och 10 kg för tung mamma. Men då och då får jag feeling. Det hände mig ikväll när jag var ute på en löptur (låter ju väldigt hurtigt när jag skriver det så). Jag hade musik i öronen...

Av Nathalie - 26 november 2017 20:41

Instagram verkar tro att jag är fascinerad av ormar. Och det vet ju alla, att ormar ger mig dödslängtan. Ibland skriker jag hysterisk och hoppar upp i knät på den som står bredvid. Oftast är det någon bekant som får ta emot mig, men ibland överraskar...

Av Nathalie - 15 november 2017 21:15

Jag ska vara ärlig. Jag är en träningsfuskare. Jag älskar att gå runt på jobbet och prata om alla pass jag ska köra i veckan. När arbetsdagen är slut säger jag hejdå till alla och slänger träningsbagen över axeln samtidigt som jag fiskar efter uppmun...

Av Nathalie - 19 oktober 2017 20:03

Vi har precis kommit hem från en semestervecka på La Gomera. Det var tydligt att det handlade om en charterresa till de svenska pensionärernas paradis - Kanarieöarna. Minst hälften av resenärerna var liksom iklädda Hawaiiskjorta och stråhatt redan på...

Av Nathalie - 5 oktober 2017 17:53

Jag vandrar runt i någon sorts bubbla av likgiltighet. Jag är inte mig själv. Det måste få ta tid, säger alla jag känner. Tråkigt nog är jag det norra halvklotets mest otåliga själ. Jag lovar, jag skulle behöva gå i avslappnings-yoga, medicinsk qi go...

Ovido - Quiz & Flashcards